snms sağlık bakanlığı yasaklamış doktorlara soruşturma açiyolarmis neden sezeryan yaptın diye. Sancılar başlayana kadar rapor var diye kimse dokunmuyor ama doğum anında acilde normal doğum olsun diye uğraşıyolar son dk ya kadar yani o an ki sanciyla dogurursun diye düşünüyolar galiba