snms Hafizeipek ya iste vajinanın mucizesine inanıyorum sancıyla açılması büyüyüp genisliyor olması beni korkutmuyor esnek bi yapıda kesi de isin icine girince çıkması cok da zor degildir diyorum asıl sezeryanda anestezi almak ve sonrası cok korkutuyor beni
Hafizeipek snms vajina bu kadar açılabiliyosa ben neden cinsel ilişkiye giremiyorum 🙄 3 yıllık evliyim toplasan 10 kere olmuştur. O yüzden normal doğum benim yapabilcegim bişey değil
snms Serpilataman herkesin bedeni ve hamileliği cok farklı bana korkunc gelen size kolay size kolay gelen bana korkunc gelebiliyor bu konuda herkesin fikrine saygı duyuyorum sezeryan olanlara o da doğum mu yapmıs diye düsünenler var hele onları bi kasık suda boğasım geliyor normal yada sezeryan ikisininde kendine göre zorlukları var bence herkes bedenini tanıyor bende normal istiyorum yapabilecegime inanıyorum cünkü:)
Serpilataman snms tabi ki ben sadece her şey yolundaysa denemesini söyledim kimseye düşmez zaten doğum şeklini eleştirmek allah hayırlısı sağlıklısı nasılsa onu versin 🙏🏻
snms Hafizeipek iste bedeninizi tanıyosunuz bilincli olmak güzel normal doğuracam diye tutturan kadınlar tanıyorum bedenleri buna müsade etmedigi halde doktorla kavga edenler falan. Doğum sekli tamamen bizim bedenimizle alakalı sonuçta kim hangi sekli kaldırabiliyorsa öyle doğurmalı doğum doğumdur normal sezeryan fark etmiyor bence
Serpilataman Hafizeipek pardon çok özür dileyerek giremiyorsunux da çocuk nasıl oldu 😂😂 Doğum çok farklı bir şey o an allah tarafından açılıyor ki açılmazsa zaten sezaryene alıyorlar beklemeden ve buda tahminen 38. Haftalarda belli olabiliyor
seyma281015 Hafizeipek sen vajinismus hastası mısın ? Senin normal Doğum yapman nerdeyse imkansız o halde. Senin doktorun normalden yanaydı galiba ama çok da zorlamanın bi anlamı yok. Senin durumun farklı.
Eslemece snms bir kişi oda kadın olmak zorunda kaynanam kalmıştı eşimi bile almadılar 2 dakika gördü çıkardılar çünkü odada tek ben değildim 😢
snms Serpilataman tabiki canım bende fikrimi belirttim biraz uzun olmus bu konuda cok hassasım da ben sana bişey demedim yani yalnıs anlama 💕😂
Mom89 snms evet cnm cok az valla brnim cok iyiydi doktorlar hemsireler odam 😍😍esim elimi tutuyordu koridorrda
snms Varol iyi ebeler oldugu gibi bide kendini bişey sananlar var ki ben hic dayanamıyorum böyle tiplere insallah sakince kimseyle kavga etmeden doğururum 😂
Hafizeipek Serpilataman herkes ayni soruyu soruyor nedense ama hamile kalmak için bu işi her gün 7/24 yapmak gerekmiyor deme ? 🤦
Eslemece snms valla eşim 12 saat kapıda bekledi bebeğini görecek diye çıktım 2 dakika doğumhaneden odaya gelene kadar baktı kucağına bile alamadı çıkarttılar. sonra tabi gece gelmiş ben uyurken rica etmiş güvenliğe 10 dakika görüp çıkmış ☺️ Birazda insana bağlı izin vermeyebilirdi
Selale_bati snms bende devletde yapacam canim bildigim kadariyla izn vermiyorlar ama ozel oda varmis ben tutacam belki odada tek olucagim icin sanciyi odamda cekersem izn verirler
seyma281015 Selale_bati bende özel oda tuttum ama odayı Doğumdan sonra eşin tutuyor. Yani o odada sancı çektirmezler imkansız. Doğurana kadar herkes eşit devlette
Tostosunannesi Valla doğum yapmadim henuz bilmiyorum da az once bi postta 4500 lira vericeklerini duydum onu biliyorum 😁
Hafizeipek seyma281015 evet ama devlet hastanesinin umrunda değil vajinismus hastası olman normal yapmak zorundasın onların gözünde