Hafizeipek Meli her hastane farklı ki canım benimki de devlet hastanesi ama görsen odaları özel hastanede bile yok
stronglove Serpilataman bende ilk dogumumu Ankara'da Etlik Zübeyde hanimda yaptım özel sancı odaları var hatta doğumdan sonra bile iki kişilik özel odaları var
Serpilataman stronglove ben zekai tahirde yaptım hiç özel odaya falan almadılar nerdeyse 25 kadınla aynı sancı odasındaydım doğum hane bile 2 kişilikti belli olmuyor işte
Canderinsumeltem stronglove bisey sorabilirmiyim nasildi hastahane bende orada dogum yapmayi düşünüyorum da biraz bilgi verirmisiniz
snms Hafizeipek normal doğumda devlet hastanesi bir gece yatıs veriyor diye duymustum kendi istegimizle de olsa çıkamıyor muyuz acaba
Hafizeipek snms 1 gece normal doğum evet ama 3 gece kalan da var canım ne olacağı belli olmaz inşallah çabuk çıkarız hastane ortamı çok geriyor beni 🤤
Eslemece snms kesinlikte çıkartmazlar bende çıkmak istedim bırakmadılar ki bırakmamaları lazım herşey olabilir sonuçta o sorumluluğu kimse almaz
stronglove snms aynen öyle çok fazla rahatlatıyor insanı o anda elini birinin tutması yapabilirsin demesi
Serpilataman snms ben doğum yapalı 5 sene oluyor şimdi benim gittiğim hastanede onuda kaldırmışlar sanırım ama hastaneye göre değişebiliyor kuzenimde devlete gitti onun her şeyi tek kişilikti araştırmak lazım ben bilmeden gitmiştim ani
snms Serpilataman tek hastane secenegim var is nedeniyle kendi memleketimizde degiliz ve burda bir tane devlet hastanesi var özel hastane de yok
Serpilataman snms normal dığumda 1 sezaryende 2 gün kalıyorsun diye biliyorum emin ol allah sabrını veriyor sonra kendi evindesin allahın izniyle 🙏🏻
snms Hafizeipek beni de gercekten dogummus kesiymis bunları bıraktım o ortam kalabalık ve yalnız kalmak tek sıkıntım bu simdiden bi an önce evime gitmek istiyorum
Serpilataman Hafizeipek bende bilmiyorum ilk doğumum öok korkmuştum o zaman ağlayan bağıran ne ararsan var ama maalesef doğum yapmak zorundasın
snms Hafizeipek çatı muayenesi beni de korkutuyor ama doğumdan korkmuyorum fazla ne hikmetse 🤷♀️ Hatta hic ameliyat olmadıgım icin sezeryan cok korkutuyor beni tamamen psikolojik iste
stronglove snms aynen yanınızda biri olmasa bile Rabbim iyi insanlarla karsilastirsin benim çok şükür hem doktorum hem hemşireler de bana çok destek oldular yapabilirsin diye sürekli telkin ettiler beni hiç zora sokacak bişey yapmadılar
Hafizeipek snms doğumdan nasıl korkmuyosunuz ya 3-4 kilo bebek nasıl çıkıyor ordan aklım almıyor benim hala 😂😂😂
Canderinsumeltem snms bende senin gibiyim sezeryandan korkuyorum normalden korkmuyorum ama bebis ters duruo dönsün diye hergun dua ediyorum