Toyganozu01 19+5 im hâla aynı kilodayım bende kilolu hamile kaldım ama yine de almadım doktor da kontrolde çok iyi bebeğin kilosu dedi ve bu aydan sonra almaya başlarsın dedi, ben sorun etmiyorum bence sende etme son 3 ay alınıyormuş ki herkes kilo almak zorunda değil herkesin bünyesi bir olmaz