Kızlar selamın aleyküm ilk kızımı 34. Haftada vajinal yolla doğurdum kanımda enfeksiyon vardı serum vs bı şekilde hallettik 2 gün geçtikten sonra doğurmuştur zaten kızım 7 aylıkken 2. Ye gebe olduğumu öğrendim şuan 29. Haftadayim ve çocuğum 2 hafta ondeymis 1.500gr olmuş bu durumu nasıl öğrendim anlatayım kilolu gebe kaldığım için bilmiyordum ama istabulda güzel bir devlet hastanesi var Zeynep Kamil ilk gidisimizdi çok güzel ilgilenildi çıkarken kan verin tahlilleri bakıp bişey varsa aricaz dendi tahlillerim çıktı bende hemşire arkadaşım var ona sordum keisnlikle tahlil yapılan yere git protein kaçağı gözüküyor dedi tabi ben ne olduğunu bilmiyorum gebelik zehirlenmesi ne yol avar hemen git dedi elim ayağım ve yüzüm balon gibi yani şiş duruyor sağ kasıkta ağrı var bu arada devletten bizi aramadiklari için biz özel kliniğe gidip tahlilleri sorduk kesinlikle hemen gidin çok önemli dendi biz o akşam ciktik devlete acil den girdik kesinlikle ilgilenmedi ve alttan muayene etti ultrasona baktı git dedi ee hani protein kaçağı vardı yani neden gönderdi eşin bu duruma sinirlendi şikayet ettik biz yanindaki kankalariyla dedikodu yapmaktan benle ilgilenmedi doktor saolsun ilk kızımı doğum yaptığım özele gittik aynı doktra baktı hemen az bı açılma baslamis erken gelicek dedi 2 hafta önde dedi 24 saat idrar toplaması yapcaz dedi yaptım yolladım salı hunune kadar tansiyonumu olcucem evde bakicaz duruma inallah bişey yoktur ama bununda erken geleceğini hissediyordum şimdi sorum şu egerki böyle birşey varsa sezeryanami alırlar yada çocuk daha uzun içerde dursun diye bekletirlermi ne yaparlar bu durumda bişey var belli çünkü yüzüm gözüm sis yani gözlerim küçücük kaldı salı gününü bekliyoruz yatismi yaparlae naparlae şuan 31 haftalık olarak gözüküyor un yani Çocuk önden gidiyor 2 gebelikte erken geldi napcaz böyle bilmiuorum