Merhabalar 14 haftalik gebeyim 5 gündür geçmeyen kasintim vardı. Bende hayatımda uyuz olmayan insan cildiyeye gittim döküntü yok ama şüpheli dedi ilaç ve losyon yazdı. Özel bölgemde koltuk altimda ellerimde kaşıntı yoğun. Ama egzamam da mevcut alerjik bir insanım. Progestan kullanıyorum ayrıca onun içerisindeki soya ya da alerjim var ama mecbur kullanıyorum. Uyuz mu değil mi kuruluk mu egzamami bu şekilde birseyle karşılaşan var mı? Esim annem evde ikisinde de kaşıntı yok. En son İnternet’en tayt almıştım onu giydim yıkamadan ondan mı başka birsey mı. Mahvoldum kac gündür