25+1im ben de eylül 19 görünüyor şimdilik beklenen ama benim bebiş de 40ı beklemeyecek gibi hissediyorum 🫠 gaziantepte yaşıyorum ben de havalar burda da çok sıcak sıcaktan uyuyamadım beşten beri uyanığım ben de gerekmedikçe evden çıkmıyorum bi randevuya gittim geldim hastaneye sanki yağmurda kalmışım gibi sırılsıklam terlemişim 🥵