Bitmiş durumdayız :) ahahahahah 100 kilo ile hamile kaldım +18 ile yola devam 37. Haftadayız. Doktor zorbalığından bıkmış biri olarak diyetisyenle çalışıyorum. Kısıtlayıcı bir diyet vermedi bana kilo da vermedim bence. Asıl sürece doğum sonrası gireceğiz. Gebelik şekerim yok