defneeoz27 Tugce_Bakar ben 20 haftadan sonra hep öyleydim 36 olduk hala da çok aşırı ağrı oluyor ama doktor rahim genişliyor kaslar gevşiyor falan ondan diyor sürekli herhangi bir problem görmüyor
Merveee1996 defneeoz27 benimde bir haftadan beri aynı sorunum var yürümekte zorlanıyorum uyurken dönmekte bile zorlanıyorum
defneeoz27 Tugce_Bakar farklı oluyor herkesin süreci işte insan net bir şey söyleyemiyor en iyisini yine doktorun bilir bir danış bakalım ne dicek