SevvalG_13 olumlu düşünün bize akut birden yetmezlik olan hastalar gelirdi. Birkaç ilaçla diyalizle düzeldi inş. Kronik olmaz değerler düzenlenir bir tanesi bile sağlam olsa vücut onunla yetiniyor. İlerleyen zamanlarda gidişat belli olur. Korkmayın umarım Rabbim şifa verir. Doktorlar mecbur kötüyü de söylemek zorunda iyileşecek dese umitlenip iyilesmezse tepki gösteriyor insanlar. O yüzden her ihtimali degerlendirirler umarım toparlar.