Kızlar geçen gün e bebekte bebek bezlerinde %40 indirim vardı. O gün 2 ayrı sipariş vermiştim. Siparişlerimin bi kısmı teslim edildi ama diğerini kendi kendilerine iptal etmişler. Tarafıma da bi ücret iadesi olmadı. Arayıp görüştüm iptal talebinde bulunuyoruz dediler. İptal olmasını istemiyorum ki kampanyalı aldım dedim iptal görünüyor o konuda bisey yapamayız diyorlar sinir oldum ya