Kızlar merhaba 20 mayıs transfer oldum pozitifi gördüm değerim güzel arttı neredeyse 3 katı artmıştı dün muayene ye gittim kese vardı ama bebek görünmedi kese 6 haftalık haftayla uyumlu kese düzenli dedi haftaya gel bakalım dedi doktor böyle bi durum yaşayan varmı çok mutsuzum şuanda 🥺