19 haftalık hamileyim. Hamilelikten önce halihazırda kilolu biriydim ama bu haftaya kadar 2 kilo aldım sadece. Ankara’da bu hafta havalar çok sıcaktı. Bi anda ödemlendim, ayakkabı ve çorap giyemiyorum. Sandalet giydim ama gevsetebildigim kadar gevşettim. Normalde 38 numara giyiyordum ama bu aksam 40 numara falan sandalet alacağım. Ama korkuyorum daha 20 haftam var doğuma kadar bu beni ne hale getirir, annem bana hamileyken ödemle 30 kilo almış. Ne yapabilirim önlemek için? Teşekkür ederim