Ea_aylms6 Şu an tam 28 haftalığız 2 gün önce gittiğimde doktor baş aşağı pozisyonda dedi. Şu an için erken değil mi? Erken doğum olur diye korkuyorum açıkcası. Sizinkiler ne zaman baş aşağı pozisyona gelmişlerdi?
sunashn50 Ea_aylms6 benimde öyleydi doktorum yeri geniş surekli yer değiştirir dedi yeri daralana kadar cok kez baş geliş veya makat geliş olur
Kbrbydk Ea_aylms6 benimkinde 28 haftalıkken baş aşağı oldu. 38+6 yım hala aynı şükür. Erken doğumla alakası yok ya bazı bebekler erken dönüyor sadece.
Dlst Ea_aylms6 benimde öyleydi yeri geniş sürekli yer değiştiriyordu 35 de tersti 38 de baş geliş olmuştu tekrar
Ea_aylms6 sunashn50 ZeyHus33 Çevremdekiler bebek erken döndüyse erken gelir diye söylüyorlar. Koca karı laflarına inanmamak istiyorum ama ister istemez kafama takılıyor açıkcası😅
ZeyHus33 Ea_aylms6 valla benimde çok şey kafama takılıyor ama Çok kafana takma moralde bozma insanlar çok şey der Gelecek çocuk hersekik gelir Ztn Dedm gibi 24 haftadan beri hiç dönmemiş hep baş geliş Dedi 2 ay düşün yani 🤣
Ea_aylms6 Kbrbydk Dlst ZeyHus33 Seyma-10 Selma2412- korkmamalıyım o zaman yorumlarınız için teşekkür ederim 🥰
Tugces27 Hafta da baş aşağı pozisyondaydı ama ne zaman o pozisyona geldi bilemiyorum doktoruma ben sorunca söyledi çünkü
Selma2412- Ea_aylms6 hayır canım risk var demediyse doktor ilgisi yok onunla benim de 28.hafta da baş gelişti 2 hafta sonra makat geliş oldu sonra ki haftalar hep baş gelişti rahim uzunluğun önemli erken doğum için eğer kısaysa mm olarak o erken doğuma sebep olabilir baş asagı olması sorun değil 🌸
Kocagoznurrrr27 Ea_aylms6 Kuzu çoook dönüyor karnında 35 haftaligim enine yatıyor karnımda canı nasıl isterse gogus kafesime poposunu dayıyor bazen kafasini sokuyor çokkk değişiyor
Zynpkcn Bende dün bu kelimeyi duyunca erken doğum riskkmi var yani dedim hayir dedi suan ki pozisyonu not aliyoruz bebek bu her sekile girer suan korkma sıkıntı degil bu durum dedi doktor
Harikuladeee Benim de 26 dan beri baş aşağı şu an 29 haftayı doldurucaz hala öyle, doktor baş gelişte konumu su an dedi sadece bilgilendirmek amaçlı erken doğum vs riski olmadığını ekledi o yüzden takılmayın siz de normall ☺️