yilldizyilldiz Ben de geçen sene olmuştum histeroskopi şimdi tarihlere baktım da, 11 eylülde ameliyat olmuşum 20 eylülde tatile gitmişim. Doktor bir sakınca görmemişti. Siz yine de bir doktorunuza sorun 🙏🏻
yilldizyilldiz Nurem20 Benim kürtajdan dolayı rahmimde yapışıklık oluşmuştu. Onun için yapıldı ameliyat. Başka bir problem var mıydı onlar düzeltildi mi hiç bilmiyorum sormamıştım. 🙈 Sonrasında birkaç ay kendi isteğimle korundum, bırakınca da gebelik oldu hemen. Şu an 21. haftadayız. 🙏🏻❤️
Nurem20 yilldizyilldiz anladım canım sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏼 benim de polip varmış onu aldılar inşallah nasip olur