Cigdem9494 herkese selam adetim 12 gecikti kan verdim beta hcg sonucum 36 çıktı fakat bugün adet gibi kanamam oldu ve çok ağrım oldu böyle bişey yaşayan var mı ?
Boncuk3434 Cigdem9494 çok düşük benim ikinci gün geçti 30 çıkmıştı ama ben alerji ilacı kullandığım için kaybettim