Menekse Hayırlı geceler kızlar. 9+5 haftalık hamileyim hafif pembemsi akıntı gibi sivi geldi peceteye sizce normal mi bu durum hakkında bilgisi olan var mı??
MHMA Benim de 9 haftalıkken gelmişti çok hafif kahverengi leke balkon yıkadıktan sonra. Doktorumla görüşmüştüm yerleşmeden dolayı olmuştur devam eder kanamaya dönüşürse gel demişti.
Menekse Yarın randevum var zaten de şuan yok mesela şimdi acile gideyim mi yarını bekleyeyim mi bilemedim
Bsekvnz Ben dr. Ulasmıstım 5. Haftamda olmustu progestan baslamamı söyledi buna ragmen 3 gun sonra kanamam olmustu, mutlaka dr. Gorusmelisin