Seherzeynepnisa Selam kızlar 30+1 oldum ağustos 15 gibi doğum planlıyor doktorum geçen 2 hafta önce aspirin ve göbek ten iğne yazdı kan hacmi. hızlandırmak içinmiş vururken çok korkuyorum birsey olacak diye neden iğne ye gerek duymuştur kullananlar varmi aranızda