Hulo2105 Kirazcicegim muhteşem yüzyıl izliyorum da bi kız vardı adı Armin. Çok beğendim 😂 ben kızım olsa Asel Duru koyacaktım ama kısmet erkek oldu🐥
Hatcsezgin Kirazcicegim Umay çok severim şu ara çok popüler ama eskiden beri isterdim. Türkçe olması cabası. Umay Ana Doğum ve bereket tanrıçası Eski Türk inanışlarımızda.
Eskilerden61 Hatcsezgin Hatcsezgin benim kızımın ismi Umay 4 buçuk yaşında biz koyduğumuz zaman kimse duymamıştı herke şaşırdı anlamı ne diye hatta söylemezlerdi bile humay dediler 😂 ama ben tarih mezunu olduğum için hep Türkçe isim koydum 2. Kızımın ismi de Gökçe ve 3. Kızıma hamileyim onu da Aybüke düşünüyoruz 😍
HelloooMomy Eskilerden61 Merhaba, özellikle Umay ismini anlamını size sormak istiyorum o zaman 🥲 İnternette çok fazla anlam çıkıyor devlet kuşu, ummak istemek vs anlamlı ve anlamı güzel değil diyerek tüm akrabalar bizi yıldırdı dün vazgectik. Bir de gerçek anlamını sizden öğrenebilir miyim 🥲🙏🏻
Badehandekuzey Kirazcicegim bade kızımın ismi şuna hamileyim kız olursa almira veya masal düşünüyorum
huzunluponcik Kirazcicegim almila olacak kızım adı inşallah tabi beğenip beğenmemek size kalmış bazıları çok beğenirken bazıları kedi ismi gibi o ne öyle diyende oldu eskilerden gelen bir isim🥰
BirAskMasali1323 huzunluponcik Benim eşimde Almila olsun diyo🥰bende Defne Lina istiyorum ikisi arasindayiz
Arenbade Kirazcicegim mira , dora , mila , yasmin , gökçe , deniz , kumsal , inci , aylin, pelin, hayal , zerdil …