ceren-123 6 haftalık gebeyim ,bir anda sanki gebeliğim son bulacak gibi hissediyorum zayıfsın kansızsın vs düşüm olur yorumlarından sıkıldım psikolojik olarak şimdiden yıprandım kızlar ,beni motive eder misiniz biraz 🙂↕️🥹🥹
Yeniyeniden ceren-123 hemen edeyim 45 yaşındayım şişmanım çocuğum olmuyordu hamileyim 6.haftaya girdim tin tin tin kim nedense desin tek isteğim sagsalim kucağımıza alalım zayıf şişman genç yaşlı fark etmiyor tek isteğimiz çocuk sahibi olmak
Raabiagundasi ceren-123 bende 7 haftalık hamileyim kilom var kalp problemim ver aynı zamanda çalışıyorum bende de kansızlık var yıllardır sen içini ferah tut yaşayacağı varsa elbet dünyaya gelecektir kendinizi yıpratırsanız eğer bebeğiniz gergin olur akışına bırakın anın bebeğinizin keyfini çıkartın bu tip insanlar hep olacak hayatınız da 🥰
Mozi1605 ceren-123 bende 6 haftalık gebeyim kiloluda değilim bugün hamd olsun kalp atışlarını duydum ve kim ne derse desin sadece bebeğimin sağlığı önemli zayıfıda doğuruyo şişmanıda sakın bunlarla stres yapma tadını çıkar ❤️
zeynosileannis Mozi1605 tam 6. Haftada mı duydunuz yoksa sonlarında mısınız bende gideceğim 6+2 olacak inşallah duyabilirim
Burcu0625 Mozi1605 meraba bende 6 haftalık hamileyim afedersin ama sarı sümüksü akıntım oldu bugün sendede oldumu acaba korktum
ceren-123 Teşekkür ederim kızlar Allah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🌸🌸🌸🤲🏻🤲🏻🤲🏻👼🏻👼🏻👼🏻
Mozi1605 zeynosileannis tam 6 da duydum canım ama bence ultrason cihazınında bunda çok önemi var eğer doktorunun cihazı iyiyse duyarsın allahın izniyle
Burcu0625 Mozi1605 çok teşekkür ederim yok kırmızı olmadı çok şükür bugün hiç gelmedi bol su içmeye çabalıyorum. 🥰🌸 Kalp atışını duydunuz mu