yalandunyaa Kayramelisa97 bizde pazartesi 12 haftalık olacağız bakalım inşallah gösterir oğlumda 12 haftalikken öğrenmiştim
Kayramelisa97 yalandunyaa bende oğlumu 12 haftalıkken öğrendm ama 16 haftada kesin erkek dedi Regenesis kullanıyorm
Seherarslan Bende 12 haftalıkken cinsiyetini öğrendim erkek şuan 13 haftalığız . 2 li tarama testi olduk sonuç şükür iyi çıktı . Sizde belirtiler varmı ? Ben hamile olduğumu unutuyorum bazen hiç belirti yok sadece sık sık acıkıyorum :)
Tomucuk12 Seherarslan al bendende okdr keske hıssetmeye baslasak arada korkuyorum ordanı dıye:) benımde sonuclarım cıktı temız sukur bebiş kız