ervaca1507 ben varım. Biraz geç oldu ama 😊 şu an hamileyim bence faydası var ama aynı zamanda rahim filmi de çektirmiştim hangisi işe yaradı bilmiyorum ama belki ikisi de iyi geldi hatta şubat da 4 cm miyomum vardı geçen gün 2,5 cm e inmiş. sanırım herşeyin başı sağlıklı beslenme.