Hatice5855 beta hormonla alakalı birşey kiminde yüksek kiminde düşük çıkabiliyor benimde 4726 çıkmıştı som adet tarihime göre 5 haftalıkken öğrendim 1 hafta sonra bakalım dedi gittim bebek görünmüyor dedi bu sefer. 7 haftada özele gittim Dr baktı hem kalp atışını duyduk hemde gördük ama Dr ölçümüne göre ultrasyonda 6+3 du mesela. O yüzden için ferah olsun dediğim gibi bayram gelmeden randevunu al iyi bir Dr git canm haftaya devlet hastanesinin bazen ultrasyonlari da ozellerdeki gibi göstermiyor eğer devlete gittiysen