Bebekistiyorum392 Kızlar merhaba benim bat13 bugün dayanamadım gebelik testi yaptım görünürde birşey yok varsa da erken davrandım sanırım testim de şu şekilde sizlerde bakarsanız sevinirim https://share.icloud.com/photos/00aIAFQGs1bEyMbw5TOTO9gFw
Bebekistiyorum392 Pamiramsi aynen canım bende göremedim zaten bat 13 daha var fakat ben dayamadım yaptım bir test