iremmmuyannn Bende aynı durumdayım. Hamile yastığı aldım ama yan yatamıyorum her yerim ağrıyor. Bir doktordan dinlemiştim uyuyakalana kadar sırt üstü yatmayın uyuduktan sonra önemli değil. Sırtüstü yattığınıızı farkedip tedirgin bir şekilde uyanmayın diyordu. Ama artık bebeğin de rahatsız olduğunu hissediyorum bazı pozisyonlarda o yüzden mecbur çabalıyorum yan yatmaya.