TSH hormon yüksekliği vardı 9 a çıkmıştı 50 ml levotiron kullandım 4 de inmiş doktorum kullanmaya devam et 3 hafta arayla kan ver dedi pazartesi kan verdim Çarşamba sonuç çıktı 6 ya yükselmiş yine randevu da alamıyorum aldım kanuniden iptal edildi şimdi ne yapicam 50 ml olan ilacı 100 ml iccem bı sorun olurmu kızlar randevu alana kadar 28 hafta gebeyim bu arada bilginiz varmı yardımcı olurmusnz