Ceylankarakus Düzenli Sancım var kaç gündür hastaneye gidiyorum nst de çıkıyor ama açılmam yok ve dayanamıyorum bazen haftam 37+2 hicbisey yapılmıyor açılma olmadığı için heralde böyle sürekli sancimi çekecegim yaşayan varmi
Nalinnn14 Ceylankarakus benimde öyle her gün olmuyor ama düzenli gece boyunca çektim sancıları ilk gebeliğim olunca bilmiyorum da tabi devlet hastanesi acile gittim nst de 80-90 arası sancı çıktı ama açıklığım yoktu kendi doktoruma gitmek isteyip çıktım ordan 2-3 saat sonra kendi doktoruma gittim sancılarım azalmaya başladı 70-50 arası çıktı bunlar doğuma hazırlık sancısı belki 1 hafta bu şiddette sancın çıkabilir normal dedi dayanamadığın zaman doğum sancısı olur dedi
Ceylankarakus Nalinnn14 benimde ilk gebeliğim ve benim sancılarım hiç gecmiyo duzenli olarak var sizin nasıl sıcak suya girince flan geciyomu yada hergun olan bişey mi ben son bı hafta olcak nerdeyse hergun sancı çekip gidiyorum hepde cikiyo sancim ama açılma yok ilk gebelik olduğu için açılma biraz geç olabilir dedi doktor
Nalinnn14 Ceylankarakus genelde sürekli var ama adet sancısı gibi daha çok bazen artıyo bi kaç saat sürüyor sıcak sudan çıkınca da artıyo
Ceylankarakus Nalinnn14 yalancı sancı olsaydı artmazdi doğum sancısı olabilir o dediğiniz çünkü doğum sancısı gecmez artar
Nalinnn14 Ceylankarakus muhtemelen öyle çünkü 28. Haftadan beri oluyo bu kasılma adet sancısına benzer sancı ama geçiyodu çok kısa sürüyodu ona doktorum normal zaten demişti şimdi bu sancılar artık doğum öncesi bebeğin kanala ilerlediği sancılar sanırım 2-3 gece sık sık yaşadım sabaha kadar geçmedi sabah olunca da hiçbişeyi yok gibiydi