39+3 deyim dün gece saat 10 gibi sancim başladı yarım saat bekledim sonra hastaneye gittim alttan muayene oldum nst fln bağlandı 150 yi gördük nst de ağrıdan belim kopuyordu sanki açılmam yoktu saat 12 gibi doktorum geldi biraz yürüyüş yap merdiven in çık açılman olursa doğuma alıcaz şuan için sezeryan yapmak istemiyorum dedi 🫤
Neyse saat 1 buçuğa kadar hastanede merdiven inip çıkmaktan beynim sulandı çömelme fln yaptım sonra tekrar alttan muayene oldum gene bir açılma yok 😡 fakat aşırı derecede sancim vardı fakat açılma yok diye doktorum ağrı kesici verip eve gönderdi 1 hafta kdr aynı sancılar olursa daha şiddetli vurmaya başlarsa yarım saat evde bekle gel dedi biraz uzun yazdım ama uzun lafın kısası açılmam olmuyor meryem ana otunu okutup suya koydurdum fkt o suyu içmem gerekiyormuş bunu da eve gelince öğrendim sizinde açılma olması için bildiğiniz şeyler varsa paylaşır mısınız kızlar 🥹🥹