Bir_nazenin01 Kzılar iki kere kan verdim en son dün verdim <<2 çikti göğüs hassasiyeti kasık ağrısı batma var ama hala regl olmadım sizce gebe olma ihtimali var mı hala burada gecikmenin 7. 10. Gününde pozitif gören varmış ne yapmam lazım 🥲