Pamiramsi Ovülasyon testim de daha koyuydu az önce paylaştım ve iki nokta koyduğum yerin arasında gözle görülür bir pembe çizgi var mı ben mi hatam görüyorum ??? ![](
lilyum_ Pamiramsi canım üsttekiler gebelik testi mi? İnnovitanın ovulasyon testinin icinden cikan gebelik testleri çok kötü hic begenmedim. Dün ben de yaptım aynı bunun gibi ıslanır parcalanır gibi oldu. Üzeri o kadar kötü duruyor ki cizgi varsa da gormek mümkün degil. Ama üstteki testler gebelik testiyse eger ben onlarda gördüm
Bebekk38 Pamiramsi canım artık bu hayalet çizgilerin uzmanı oldum diyebilirim ben üçünde de gördüm silik çizgileri ama hayırlısı olsun inşallah vardır… Bende 6 7 gün kala böyle siliklikle öğrendim günüme yakın yine test yaptım hafif koyulasti. Kan verdim 20 lerde çıktı betam
GuzelMelegimm Pamiramsi çok stres yapıyosun. Çok kafana takıyosun. Hamileliği kafandan bi çıkar. Normal hayatına bak. Olacağı varsa olur zaten. Böyle olacağı varsa da olmaz.
Hulo2105 Pamiramsi ben göremedim canım zaten daha 1 hafta varmış regline bence 1-2 gün gecikince yap böyle negatif olunca insan üzülüyor.
Gmzgm Pamiramsi şu an çok erken varsa bile çıkmaz en azından 2 3 gün kala yapmaya başla canım inşallah vardır
Merve99670 Pamiramsi kuzum tedavi olsana aşılama falan bu ay da olmasa yani bu kadar istiyorsan ben 6 ay olmadı hemen tedaviye başladım çok istiyordum senin gibi çok takıyordum
Yesillendik_ Pamiramsi ben göremedim ama varsa da çıkmaz zaten çok erken 2 gün kala bile çok çok silikti testim
Pamiramsi Yesillendik_ 7-8 gün önce öğrenenler de varmış burda görmüştüm o yüzden heyecanla bekliyoruz işte 🙂↕️
Pamiramsi GuzelMelegimm yaptığım stres istemsiz oluyor özellikle strese gireyim demiyorum ki. 2 sene olmuş evleneli yani çevre baskısı desen ayrı seviyede 😔bende isterdim ben çocuk istemiyorum ya aman demedi de olmuyor öyle istiyorum ne yapayım aklım fikrim orda. Bende farkındayım çok takıntı yaptığımın ama boşvereyim dedikten 1 saat sonra yine araştırma içinde buluyorum kendimi
Yesillendik_ Pamiramsi kesinlikle katılıyorum biraz akışına bırakmalısın inan herkes ovulasyon testiyle hamile kalmıyor hiç takip etmiyor nasip olunca olur çünkü lütfen stres yapma 7 8 gün önce öğrenenler nasıl öğrenmiş çok garip ama ben 2 gün önce bile çok silik çizgi gördüm 7-8. Gün çıkmayan adet gününde çıkabilir seninde sonuçta bence erkenden testler yapıp kendini negatif diye üzme
Mzzz Ben bir şey göremedim canım uzun zamandır olmuyorsa mutlaka tedavi yöntemlerini deneyin belki ilk tedavinizde olur zaten adete daha varmis istersen sabah ilk idrar ile dene yumurtlamadan 10-12 sonra çıkar yumurtlama üzerinden kaç gün gecti