Mahperixx Kızlar selamm ilk gebeliğim ve 7 haftalığız fakat uyuyamıyorum geceleri. Sağa sola döne döne bi hal oldum. İlk trimesterde uyku pozisyonu nasıl olmalı?
isil-ay Mahperixx ilk trimister sonrası sırt ustu yatmayı önermıyuolar oda kan basıncıyla alakalı tansıyonunuz dusebılır dıye duymustum. ilk donem yüzüstü haric ıstedıgınız gıbı yatabılırsınız
Zeyyno_ Mahperixx karnınız çıkana kadar istediğiniz gibi uyuyabilirsiniz karnınız çıkmaya başlayınca genelde ya sağa ya sola yatmanız lazim