Sumeyyeky mavi_anne23 17.00 sonrası işte mesai dışı oluyor nöbetçi doktor gibi ben de gitöiştim 18.30 da bir kaç defa
Sumeyyeky mavi_anne23 yani iyi bi doktordu daha önce emin levent aksoya gitmiştim o daha ilgili gelmişti bana ama bu doktor da iyi bence