Nergizgokce Herkese merhabaa biz 34+3 oldukk.. Sizin nasıl gidiyor hamilelikleriniz ben artık heyecanlanmaya başladımm🥹 çok az kaldı 3 temmuz da doğum olacak rabbim nasip ederse 🙏 tuvalete taşınmalar başladı sizde durumlar nasıl nasıl gidiyor herkes iyimii 🥰
ZeyHus33 Nergizgokce 33+3 valla Bacağımı zor kaldiryom 🤣🤣 Bebek hareketi azaldı gibi anliyamiyorm artk valla Neye telaslancagimi şaşırdım Allah yardımcımız olsun sağ saglim zamanında gelsinde
karakayahavva00 Nergizgokce Nergizgokce bizde 36+2 olduk sezeryan günü için gideceğim pazartesi bakalım ne zaman verir 😊😁
Kocagoznurrrr27 Nergizgokce Ayyy 3 temmuz mu hiçte bişey kalmamış🥰 35 haftalık olduk bugün normal düşünüyorum tarih şuan tam olarak belli değil fakat 35 gün kaldı uygulamaya göre heyecan basıyor uyuyamıyorum bu aralar aşırı toplanıyor sağ tarafımda . Sağlıkla gelsin bebeklerimiz🫶🏼
tubaysima Son 3 gün kızımla Salı günü kavuşuyoruz kızımla inşallah 😍 ama dünden beri biraz hareketi az ne olur ne olmaz diye hastaneye geldim şimdi minik tavşanımı kontrole ♥️ 38+1
Nergizgokce tubaysima çok iyi yapmışssın canım son haftalarımız son günlerimiz artık dikkat ediyoruz🥹 bizim doktorumuz sanırım izne ayrıldı yaa randevu yok ama nstlere girmem lazımmı acaba benim şimdilik bir sıkıntı yok hareketlerinde azalma gibi sancı gibi kasılma gibi ama napsam bilemiyorum nstye girsemde doktorum yok gösteremicem kilosunu oğrenemiycem göremicem napsam bilemedim bi akıl verin bana yaa
Nergizgokce ZeyHus33 amin canım ağırlaştık artık normal benimde hep uzanasım var sanki değişik böyle degildim😂
Gulsumkpl ZeyHus33 bende 33+2 yim 3 gündür bende de hareket azaldı gibi geliyor çünkü yaklaşık 1 aydır yürürken bile fazlasıyla hissediyordum hareketleri ama son 3 gündür yatarken bile zor hissediyorum sıcaklardan dolayı diye düşünüyorum yoksa kafamda deli Sorular 😂
Hilal14-12-21 ZeyHus33 tam 35 haftalık ve hiç bir hareketinde azalma yok maşallah bakalım hayırlısıyla bı doğursaydık🤭🥰
20023kb Zehr4k aynı haftadayız bu hafta önümüzde ki perşembe doktorum gün verecek çok heyecanlıyım 😍🫶
Nergizgokce karakayahavva00 ayy hadi hayırlısı sen iyice yaklaşmışsın rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin zamanında inşallah canım 🌸 bizim 38+3 e verdi günü genelde 38 i geçirmiyolar
skorlaelci2_ karakayahavva00 sizinle aynı haftadayız bize 24 Haziran verıldı zorunlu sezeryan olucaz Allah’ın ıznıyle ❤️
Nergizgokce Kocagoznurrrr27 evett bişi kalmadı o güne bende çok heyecanlanıyorum artık ilk defa ameliyata giricem ilk defa 9 ay sonunda bebeğimi görücem rabbim herkese nasip etsin çok güzel duygularmış şimdi böyle hissediyorsam doğunca naparım bilmiyorumm nasıl sevilirrrr hele kokusuuuu🥹🫶🏻💕🫠🫠
Bhrdgan Kocagoznurrrr27 bizimde aynı sizinle pozisyonu alırsa kızım inşallah normal doğum olacak temmuzun 13 ü gösteriyor uygulamaya göre
tubaysima Nergizgokce bence git başka doktora göster için rahatlar en azından ♥️ çünkü insan düşündükçe stres oluyor en iyisi gidip kafayı rahatlatmak hayırla sağlıkla kavuşalım inşallah minik kuşlarımıza 😍😍😍😍
ZeyHus33 Nergizgokce benimde kalkasim var ama kalkamiyorm annem artk otur çocuk rahat etsin Uzan diyor ama benim oturasim var 🤣
Kocagoznurrrr27 Nergizgokce Onun için çıldırıyor vallahi insan 🥹 pıt pıt ağlarım sanırım bebeğimi gördüğümde
Nergizgokce gmzeatsvr ayy rabbim yardımcınız olsun bir avazda ikinizde sağlıkla kavuşun inşallah birbirinize ❤️
-BebikAnnesi- 39+4 den selamlarr normal doğum bekliyoruz , gelesi yok tosbişiminn sancım nst de gözüküyo ama ben hissetmiyorum ne yapmam gerekiyo açılma için sancı içinn 🤔🤔🤔 varmı önerileri tecrübeleri olan???
Cero33 -BebikAnnesi- biraz pişates hareketleri deneyebilirsiniz bence tabiki doktorunuza da danışarak benimki sadece öneri🙏🏻 sağlıkla alırsınız inşallah yavrunuzu kucağınıza
Laylalaylay Nergizgokce 39+2 bekliyoruz heyecanla, hareketleri azaldı artık yer kalmadı sanırım bebişe