Kızlar aklıma takıldı 33+3 hastaneye gittimde Nts bağlandım Nts bağlayan kadın bile bebeğin kalbi çok hızlı atıyor az daha bekliyelm dedi Sonra sona doğru yavaşladı sonra Kağıdı doktora götürdüm Doktorda dedi ilk bebeğin kalbi çok hizliymis sonra düzene girmiş dedi bu normalmi bişi olmaz dimi doktorum bişey demedi ama bunu yaşayan varmı 15 günde bir gel dedi