Kızlar 5 gün önce doğum yaptım. Bebek kakasını yapmış o yüzden suyum yrşil geldi ve sezeryana alındım. Bebeğim kaka yapınca yutmuş doğumdan sonra yoğun bakıma alındı böyle bi durum yaşayan varmı aranızda. Ben taburcu oldum ama bebeğim hala yoğun bakımda ne zaman çıkar tedavi ne kadar sürer