Ademinee ben ilk bebeğimi sakinleşsin diye hep süpürge sesiyle uyuttum sonraları klasik müzik dinletmeye başladım 4 Yaşında hala müzik dinleyip uyuyor 10dk içinde uykuya dalar.Şu anda ablası dinlediği için karnımdaki minikte dinliyor onunla beraber ve acayip hareketleniyor.Muhtemelen doğunca oda bu müziklerle uyuyacak.