Zeyno800 çoğul gebelik olursa tek yumurta ikizi deyip dosyayı kapatıyor, zaten hastada tek embriyo transfer edildi diye imza atıyor.İki tarafta bunu kabul ediyo ve süreç böyle, çünkü bak ne demiş 3 verildi bitanesi tuttu.Her insanın ve denemenin farklı bi hikayesi var.Şansı fazla tutmak hekimin başarısı içinde hasta demiyim anne adayı içinde iyi bişey