artikbiranneyim Mihruss oy hepsi cok güzel rabbim sağlıkla giydirmeyi kısmet etsin insallah🌸 ben de hepsini almak istiyorum bandana babet corabı filan ucu bucağı yok ne şanslıyız😄🩷🧿
Mihruss Maviss718 insttagramdan Linda harris sayfasından trendyol satışları da var ama fiyat farkı vardı 🥰
Mihruss Esraa77 aşırı güzel kumaşları var hatta ben oğluma aldığım yeni doğanlar bu kadar kaliteli değildi bedenler tam ben takımlar yeni doğan tulumlar 3 6 ay aldım
Hasret18ayaz Manifestliyorum hamile olduğumu yeni öğrendim inşallah kızım benimledir 🥰🥰 sağlıkla gelsin yavrunuz
BirAskMasali1323 Mihruss Ya bende bu takmlardan almak istiyorum da benim bebiş ekimin ortasında doğacak nasip olursa olurmu o zamn için sizce çok mu ince gelir o zamana göre
Mihruss BirAskMasali1323 benimde Ekim sonu aldım tam olur bence çümkü oğlum da 10 Ekim de doğru bu şekil giydirdim ben
BirAskMasali1323 Mihruss Yaa benimde 23 Ekim görünüyo doğum nasip olursa o zamn alırım bende bı iki takım sizinkilerden
yalandunyaa Mihruss Ay şu morlu takımı hediye olarak alacağım kaç aylık aldiniz siz Eylül 22 de doğum yapcak 3 aylik mi alsam
Mihruss yalandunyaa o takımlar yeni doğan setler yanlış değilsem yeni doğan beden dışında yoktu ama tulum alacaksanız büyük beden alın