Dlntkesn Hamilelikte tetenoz aşısı olanlar ve olmayanlarrrr. Kaçıncı haftada oldunuz kaç tane oldunuz?
Semaa00nur Ben tam hatırlamıyorum ama herkes 20 li haftalar da yaptırmış ben 16 hafta gibi ilk doz olmuştum aramisti sağlık ocağı 2. De ilk dozdan 1 ay sonra yaptırdım
SrpYlmz Dlntkesn iki doz oldum ilkini 22 de fln ikincisini 25 de oldum sanırım tam net hatırlamıyorum ilkini
Ruyagibi1 Dlntkesn ben hiç olmadim bu ikinci hamileliğim geçen 10 yıl içerisinde 9 tetenos asi olunca hamilelikte gerek kalmadı 🤣
ezooezz Birkaç gün önce oldum sağlık ocağında 20.haftada görünüyormuş 19+4 diye biliyorum ben. Bir ay sonra ikinci dozu olacağım.
Aleynaaal Dlntkesn beni sağlık ocağından aramadılar geçen hafta ben gittim beni aramadnız hiç diye . 28. Haftada tetenoz yaptılar ikinciye geç kalmışsın olmasanda olur dediler yani tek iğneyle duruyorum su an30 haftalığım
ezgi-esk Oğlumda 3 kere oldum. 2. De olmadan doğum yaptım. Şimdi 3de olmucam dedim hemşire bir imza alıcam sadece sorun olmaz dedi
Meltemm21 Dlntkesn 17 haftalık hamileyim normal de dün olmam lazımdı ama yarın sınava giricem diye olmadım pazartesi olucam
B-s-25-99 Aşıyı olanlar yan etki yaşadınız mı bende çarşamba günü ilk dozu oldum ama kolum çok kötü ağrıdı bugün biraz hafifledi ağrısı birazda ateş oldu ikinci dozda da ağrı fln oluyor mu 😰?
ezooezz B-s-25-99 birkaç saat sonra kolumun üstüne yatınca hafif ağrıdı onun dışında ağrı falan olmadı. İkinci dozu olmadım daha.