Aysemm44 Kızlar yatış yapılacak dua edin uzun sürmesin hemen gelsin 1-2 hafta kalırsam orda kafayı yerim çünkü 😂
Aysemm44 dilara35aknn Doğuma 2 gün var ama şeker olduğu için erken yatış verdiler inşallah o ara doğar geç gelmez