Yardım edin 😄
Bernakocak umut mert nasıl 😊
Bernakocak mertın önüne hiçbir isim yakışmıyor bence ya mertı tek kullan yada hiç kullanma
Derya7753 ben de tek kullanmaktan yanayım ama eşim 😄 ufuk tan yana biraz
Yavuz mert olabilir
Ömer Asaf da güzel oluyor. Asaf 2.isim olarak hoş duruyor sanki.
Jasmine_can Ömer kardeşimin adı o yüzden kullanamıyoruz 🥴
Bernakocak ufukta çok eskide kaldı yaa bence mert koyun tek iki isim çocuğa zor