Minikkelebegim13 Rabbime çok şükür❤️Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin inşallah canlarım🤲🏻 kan testi sonucum açıklanmışşş beta 1580 🥹🥹 Regl günü vermiştim kanı bu değer normal mi sanki fazla gibii? @1prensesannesi__ @Merve-metin @HelloooMomy @Dilekulgtt @Pamiramsi @Ebaki @melissannesi @MelodyFairy
Zynp12 Minikkelebegim13 hayırlı olsun canm. Normal normal hormonla alakalı bu kiminde düşük ile çıkar adet günü bile olsa kiminde yüksek çıkar . ❤️🎉
Minikkelebegim13 Zynp12 Çok teşekkür ederim 🤍 Birde ikiz olunca yüksek çıkar diyorlarda ondanda olur mu acaba?
Minikkelebegim13 Pamiramsi Amiiiin amiiin canım teşekkür ederim dualarım sizinle Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşamayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️
Minikkelebegim13 MelodyFairy Amiin canım benim inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻 Teşekkür ederim 🥰
hilal_wq4 Minikkelebegim13 gözün aydin canım evet çok yüksek cikmis yani seninki 2 ay fln vardır sanırım gebelik o yüzden yüksek çıkmış
Minikkelebegim13 hilal_wq4 Bat tarihim 5 hazirandı 1 aylık falan sanırım 4haftalık😊 Teşekkür ederim canım🤍
Merve-metin Minikkelebegim13 maşallah canım kese görünür yüksek ihtimalle 🙏🏻🥰 bence normal ama kadın doğum doktoru daha iyi açıklama yapar 🥰
Minikkelebegim13 Merve-metin Teşekkür ederim canımm ❤️Yaaa kese görünür müüü😍 İkizde de yüksek oluyor diyorlar ondan dolayı aklıma takıldı da? Seninde çok istediğini çabaladığını biliyorum bitanem Rabbim inşallah en kısa zamanda sana da nasip eder 🤲🏻
Tz19_ Minikkelebegim13 yok cajim ikizle alakasi olmuyor benim ilk betam 3600 du ikincisi 19binlerde cikti ikiz sandik ama degil doktor betayla ikiz gebelik belli olmaz beta horman yuksekligiyle alakali dedi herkesde farkli yukselis oluyormuş
Zynp12 Minikkelebegim13 ya bilmiyorum öyle birşey varmı ama bende 5 haftalıkken 4726 ile öğrendim tek benim ailede varsa olur ikiz gebelik ❤️Artık kan vermene de gerek yok zaten 1000 geçmiş randevu alıp bı Dr görün 🥰
Nlgn254 Minikkelebegim13 yani kese şuan gözükmez zaten hafta sonuna giriyoruz salı çarşamba giderseniz gözükür hayırlı olsun
Merve-metin Minikkelebegim13 evet görünür bence canım kese 🥰 aminnn inşallah canım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻
Minikkelebegim13 Asiye17 Canım inşallah hayırlı haberler alırsın güzel bir betayla öğrenirsin inşallah 🤲🏻