6+1 deyiz bizde. Benimde ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde bulantıdan ve kusmaktan hastanede yatmıştım. Geçen hafta daha iyiydim canım istiyordu yiyordum ama sonra çıkarıyordum. Şu an canım hiç bir şey istemiyor midem çok fazla bulanıyor. 6. Haftayla bereber bulantı halsizlik eklendi belirtilerine🤭 ilkim kız, şimdi ki hamileliğime dair hiç bir fikrim yok cinsiyetle ilgili. Kız da olsa erkek te olsa çok fazla sevinicez. ♥️