Kcbs67 2 iğneli aşılama yaptırmak gerekiyor. Bazı özel durumlarda onu da istemiyorlar. Ben araştırma hastanesinde tüp bebek tedavisi görüyorum. 2 aşılama yaptırdım sonra doktor tüp bebeğe geçelim dedi rapor çıkarmak için ekstra bir şey yapmadım. Yani sekreterliğe gittim. Orda evlilik cüzdanı fotokopisi kimlik fotokopisi fotoğraf vukuatlı nüfus kayıt örneği gibi belgeler istediler. Raporum çıktı.