2prensesannesiiii Kızlar karnım hızlı ve uzunca seyiriyor titreme gibi o an ne oluyor bilen var mı 🤣 titreşime alınmış telefona dönüyorum
dogurangaplumba 2prensesannesiiii canım benim karnımda öyleydi bebeğim erken doğdu anne karnında yaptığı hareketleri yapmaya devam ediyor bacağıyla yapıyormuş onu bende doğunca anladım bacağını uzatıp tekme atar gibi titretiyor 🤣
2prensesannesiiii Babyy_1 yok onu anlıyorum belli aralıklarda olan bişey değil çok tuhaf oluyorum titreşime alınmış telefon gibi zaten 32 den beri dışardan hissetmeye başladım elini kolunu yeni yeni dokununca hissediyorum ama hıçkırık değil 😁
2prensesannesiiii 1_Pandackk titreşim gibi hıçkırık oluyor mu ya hıçkırık kalp atışı gibi oluyordu belli aralıkta bu 2. Gebelikte daha neler göreceğiz bakalım 😂😂😂
Babyy_1 2prensesannesiiii Bende 31 deyim ve aynısını yaşıyorum merak etme 😀 hatta kendi kendime şaşırıyorum benden mi çıktı bebekten mi diye 😀
Ipekulas 2prensesannesiiii ya bende de olmuştu buraya yazmaya unutmuştum bende şurda bekliyim hıçkırık çok net anlaşılıyor titreme gibi oluyor aralarda 😂
2prensesannesiiii dogurangaplumba aa erken doğum riskim var malesef kızım 6 aylıkken gebe kaldım şuan 13 aylık gelecek aya doğumum var ama erkende gelebilir inşallah vaktinde gelir 🙏🙏🙏
Ipekulas 2prensesannesiiii annedeki gaz sıkışması, hazımsızlıktan dolayı oluyormuş google amca öyle söylüyor 🥲
2prensesannesiiii Ipekulas çok tuhaf ya 😂 neyse önemli bişey olmasında yine salı dra söyleyim bunu bi
dogurangaplumba 2prensesannesiiii inşallah vaktinde gelir bebeğin 🤲🏼 benim risk yoktu erken geldi birde hala karnımda gibi davranıyor 🙈☺️
2prensesannesiiii dogurangaplumba hahaha yeni doğanlar öyle hala kendini anne karnında sanıyor gariplerim çok tatlılar 🤗🥰
dogurangaplumba 2prensesannesiiii evet ya hala durup beni tekmelediğini sanıyor minnoşum karnımı titrettiğini düşünüp bacağını sallıyor filan çok şapşikler ya ❤️
zeynpdgn 2prensesannesiiii Bana da çok oluyor titreşim. Doktorum “ anne ben burda gayet iyiyim, keyfim yerinde” anlamina geliyor" dedi 🤷🏻♀️