Babyycutee kaç haftalıksın cnm ? Bu dediklerin çok normal şeyler sancı dediğin şey çok daha güçlü bir şeymiş adet sancısının çok güçlüsü yani. O genital bölge ağrısı, bebeğin hareketlerinin oluşturduğu ağrılar vs çok normal cnm. 37+2. haftadayım bnm evladım da karnımı yırtacak nerdeyse öyle hareketleri var ve ağrı yapıyor onun hareketleri neticede de cnm. Korkma stres yapma sakin kal ama varsa fırsatın sırf için rahatlasın diye doktora kontrole de gidebilirsin. Ama strese sokma kendini bebişi de strese sokarsın kuzum 💞💐