Mucizemibekliyorum95 zararlı olcak bişeyi yok yaptırmak istiyorsan yaptır ben yaptırdım şahsen yaptırmayı tercih ettim bebeğimin iyi olup olmadığnı öğrenmek istedim. Her türlü tabiki kabulümüz ama bişey varsasa insan bilmek ister. Çok şükür temiz çıktı sonuçlarımız. Detaylı ultrasonuda yaptırmalı bence her gebe ikili testide