Mucizemibekliyorum95 yapılan işlemin nesi zararlıymış anlayamadım. Ultrasonla ölçüm yapılıyor ve 1 tüp kan veriyorsunuz hepsi bu..
Yaptırıp yaptırmama konusunda özgürsünüz. Naçizane fikrim hep yaptırmayan yanadır. O test zaten %100 doğruluğu olan bi test değil. Buna rağmen ben doğuracağım çocukta ne var bilmek isterim.. Tedavisi varsa tedavi araştırırım. Belki de Allah korusun çok kötü bir haldedir, hiç doğurmam.. Bu fikir birçok kadına yanlış gibi gelsene ben 'ne olursa olsun zaten aldırmicam, yaptırmam' diyen birisi olmadım.. Bunu annelik adına yapılan bişey olarak görmüyorum. Ben doğurdum, 2 yıl sonra öldüm. O çocuk ne olacak? Gibi gibi uzar gider bu..
2 gebeliğimde de yaptırdım, bişey çıkmadı da olmadı da çok şükür. Yaptırın derim, belirsizlik daha kötü..