sltn2686 Merhaba kızlar tam 8 haftalığım 2 kilo aldım nerdeyse , midem sürekli kazınıyor ne yapsam da dikkat etsem ,karnım şişiyor hep gaz da var iştahım açık bulantım yok çok hızlı gidiyorum korkuyorum moralim çok bozuk (şuan boy:171 kilo:62)
Melson20 sltn2686 Zayiflar genelde daha cok kilo aliyor… dikkat etsende bazen alabilirsin ama spor ve saglikli beslenmeye odaklan 😊
Cimenn1223 sltn2686 sonradan iştahin kesilir cnm saglikli beslenmeye cals ilk dönemlerde son ay cok dha hizli kilo aliniyor cnku
Cimenn1223 sltn2686 o zamanla kendiliginden kaybolur hazımsızlık icim sade soda iç bende cok yaşiyordm 12 +5 im geçti bayadr yaşamiyorm ilk zamanlar cok oluyor