
Nst de bu şekilde çıktı. 33haftalık bebeyim. Sancı takibi için yatışım yapıldı. Bugün çıkmak istiyorum hastaneden.birde şunu sorayım nst çekiminde dönerken sancım 60ları gösterdi. Pozisyon değiştirirken nst de sancı yanlış gösterebilirmi?Bilenler bakabilirmi